czwartek, 2 kwietnia 2020

Dekoracje wielkanocne 2020 część 1

Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszą część inspiracji wielkanocnych, które możecie znaleźć
w sklepach. Mam nadzieję, że moje zestawienia przypadną Wam do gustu :)

To co, zaczynamy :)

1. home&you 

Mój pewniak w dekoracyjnych zakupach do domu. W tym sklepie zawsze mogę znaleźć rzeczy które sprawdzą się na różne okazje. Tym razem nie było inaczej. Zobaczcie jakie śliczności możecie kupić właśnie w home&you.


2. Homla

To drugi sklep z mnóstwem inspiracji. Czyż te króliczki nie są słodkie? Różnorodny wybór sprawia, że każda z nas może wybrać idealną dekorację pasującą do stylu domu bądź mieszkania.


3. Leroy Merlin

Może zdziwi Was, że ten sklep znalazł się w tym zestawieniu, ale prawdę mówiąc markety budowlane są kopalnią dekoracyjnych inspiracji. Znajdziecie tu elementy dekoracyjne stołu, a także żywe jak i sztuczne kwiaty, które pięknie dopełnią całość aranżacji.  Zresztą zobaczcie same :)

 
4. OBI

To kolejny sklep gdzie kupimy wielkanocne ozdoby. W swojej ofercie posiada bogaty zestaw świec w różnych kształtach oraz serwetek :)


Dzisiaj to już wszystkie inspiracje. Kolejne pojawią się już jutro. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co myślicie o takich zestawieniach :)

Zapraszam Was też na mój profil na instagramie  @damazprowincji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz